Thursday 7 April 2011

Peka, peka, peka.

Oh no. Bukan Pikachu ye...  Jangan korang ingat ni Pikachu dekat citer Pokemon tu plak ye... 






owkeh. Ugh... Yang ni aku malas nak cerita sebenarnyer... Tapi memandangkan kerje tu, (peka) dah makin berlambak dan berlonggok, kenelah aku siapkan nyer juga. =___='


Ni lah padah budak budak science stream... terok sial... Memang orang akan pandang "tingi" pada orang yang amik pure science, tapi padahnyer, hanya orang yang amik je yang tahu. Serious, aku tak tipu.


kalau dulu time form three, hanya subjek Science yang ada Peka, kan? Tapi jika anda budak science stream, Biology ada peka, Chemistry ada peka, Physics pun ada peka. Teruk kan? Bukan satu peka, tapi ada dalam 4 hingga 5 peka untuk SETIAP subjek science berkenaan. T^T


Tambahan plak aku ni jenis yang suka tangguh kerja, hai... lagilah parah... tu yang aku kene siapkan gak ni... adoyai... kan bagus kalu aku bole happy buat kerje rumah macam gambar di bawah ini... :'D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...